Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Merytoryczna obsługa świadczeń z tytułu umów ubezpieczeń; Analiza zgłoszenia, załączonej dokumentacji oraz ustalenie odpowiedzialności i przysługujących świadczeń; Komunikacja z Klientami w zakresie realizacji świadczeń; Przygotowanie decyzji o przyznaniu bądź odmowie wypłaty...
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. www.euco.pl to największa w Polsce firma (notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych),która wspiera osoby poszkodowane w wypadkach oraz ich bliskich w uzyskaniu odszkodowań oraz innych świadczeń wynikających ze szkody. Od 2004 roku zaufało nam ponad 270 tysięcy osób. Nasze doświadczenie, wiedza i profesjonalizm są od lat gwarancją najwyższej jakości świadczonych usług. Od 29 grudnia 2010 roku jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych. Posiadamy własną kancelarię Radców Prawnych (Kancelaria Radców Prawnych EuCO), która dostarcza naszym Klientom fachowej pomocy prawnej i reprezentuje ich w sądach. Ponadto EuCO SA wykształciło ponad 30 milionerów, do których grona być może dołączysz.
Budujemy kolejny ogromny projekt w branży odszkodowań i w związku z powyższym poszukujemy i nawiążemy współpracę na stanowisko:
Menadżer ds. odszkodowań
teren: cała Polska
Na jakim etapie własnej kariery/rozwoju jesteś w chwili obecnej?
Dlaczego powinniśmy na Ciebie postawić?
Czego oczekujesz od wymarzonej pracy/współpracy?
Co w pierwszej kolejności chciałbyś uzyskać, a jakich problemów się pozbyć?
Zaskocz nas, my zaskoczymy Ciebie. Być może dołączysz do najlepszych?
Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Merytoryczna obsługa świadczeń z tytułu umów ubezpieczeń; Analiza zgłoszenia, załączonej dokumentacji oraz ustalenie odpowiedzialności i przysługujących świadczeń; Komunikacja z Klientami w zakresie realizacji świadczeń; Przygotowanie decyzji o przyznaniu bądź odmowie wypłaty...
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...