Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Menadżer marki

Unizeto Technologies S.A
Szczecin
praca stacjonarna
3621 dni temu

 

 

Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT, zajmującą się m. in.: projektowaniem i integracją systemów, jak również tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług.

Poszukujemy osoby na stanowisko:




Menadżer marki

Nr ref: MM/III/MK/SZ
Miejsce pracy: Szczecin


Wymagania:
  • doświadczenie w strukturach marketingu, sprzedaży lub obsługi klienta z branży ICT, szczególnie w zakresie marketingu produktowego,
  • umiejętności w zakresie planowania i egzekucji działań marketingowych, promujących sprzedaż,
  • doświadczenie we współpracy z podwykonawcami w zakresie kreacji, zakupu mediów,
  • doświadczenie w prognozowaniu sprzedaży i optymalizacji efektywności działań marketingowych,
  • zdolność do analizy i badania rynku oraz oceny efektywności kampanii marketingowych,
  • inicjatywa i silna orientacja na samodzielną realizację postawionych celów, staranność w działaniu,
  • umiejętność nawiązywania relacji na poziomie menadżerskim,
  • sprawne poruszanie się w zakresie socialmediów i marketingu online,
  • wykształcenie wyższe lub kierunkowe podyplomowe,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji w środowisku biznesowym,
  • gotowość do częstych podróży służbowych,
  • dobra znajomość pakietu MS Orfice.
Dodatkowe atuty:
  • doświadczenie w zakresie product development,
  • doświadczenie w relacjach z znaczącymi rynkowo partnerami / kontrahentami,
  • doświadczenie w zakresie sprzedaży relacyjnej, korporacyjnej
  • zarządzanie zespołem.
Główne zadania do realizacji:
  • Zarządzanie projektami marketingowymi dla podległych marek,
  • Współtworzenie strategii marketingowej Spółki, tworzenie i realizacja planów marketingowych
  • Wiodąca rola w kontroli efektywności prowadzonych działań oraz stopnia ich realizacji,
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów biznesowych z partnerami Spółki,
  • Budowanie wizerunku Spółki oraz podległych marek i produktów,
  • Współpraca ze strukturami marketingu produktowego Spółki,
  • Współpraca z podwykonawcami działań marketingowych oraz pozostałymi członkami zespołu marketingu,
  • Współpraca w zakresie opracowywania tekstów marketingowych, public relations w tym udzielanie wywiadów i wypowiedzi na potrzeby tekstów prasowych,
  • Reprezentowanie Spółki w ramach wydarzeń specjalnych (eventy, konferencje) oraz w kontaktach z kluczowymi klientami,
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej z prowadzonych działań, opracowywanie raportów i wniosków z przeprowadzonych działań,
  • Stałe monitorowanie sytuacji rynkowej produktów własnych i konkurencji,
  • Stałe dążenie do udoskonalenia oferty Spółki i wzmacniania jej pozycji rynkowej.
Co oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • motywacyjny system wynagradzania,
  • służbowy laptop i telefon.