www.payarto.com
Payarto realizuje usługi doradcze i wdrożeniowe w ramach projektów technologicznych dla świata płatności. Skupiamy się na innowacyjnych produktach, rozwoju funkcjonalnym istniejących systemów oraz ich bieżącym utrzymaniu. Pracujemy z instytucjami finansowymi na całym świecie.
- Zbieranie i analiza wymagań biznesowych i systemowych
- Dokumentowanie wymagań funkcjonalnych i technicznych zgodnie z przyjętymi standardami
- Przygotowywanie prezentacji i raportów
- Wsparcie wdrożeń systemów IT
- Uczestnictwo w spotkaniach z klientami i dostawcami
- Współpraca z zespołami biznesowymi, wdrożeniowymi i programistami
- Planowanie i prowadzenie testów systemowych
- Dobrą atmosferę i ambitny zespół
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Rozwój i naukę pod okiem doświadczonych specjalistów
- Atrakcyjne wynagrodzenie i szereg dodatków
- Merytokrację
- Bardzo dobre umiejętności analityczne
- Doświadczenie z interfejsami (batch, online, H2H)
- Dobra znajomość MS Excel, pakietu MS Office, Enterprise Architect
- Praktyczna znajomość programów do dokumentowania wymagań zgodnie z UML i BPMN
- Praktyczne doświadczenie z bazami danych SQL albo Oracle
- Płynny angielski w mowie i piśmie
- Znajomość zagadnień związanych z biznesem płatniczym
- Doświadczenie z projektów wdrożeniowych w sektorze finansowym
Poznaj
Payarto sp. z o.o.
Świadczymy usługi doradcze i dostarczamy rozwiązania IT dla wszystkich uczestników ekosystemu płatności, niezależnie od tego, czy są częścią międzynarodowego banku, lokalnym procesorem transakcji, czy start–up’em, który przeciera innowacyjne szlaki i potrzebuje wsparcia. Interesują nas głównie płatności elektroniczne i związane z nimi nowe możliwości: technologiczne, biznesowe, prawne i organizacyjne. Profil naszych zainteresowań sytuuje nas w samym środku dynamicznie rozwijającej się branży płatności, z której usług codziennie korzysta każdy z nas.
Naszym celem jest aby Payarto stało się domyślnym adresem dla wszystkich Klientów działających w sektorze płatności elektronicznych. Aby to osiągnąć poszukujemy najzdolniejszych ludzi, dajemy im możliwości rozwoju, a naszym Klientom dostarczamy usługi na poziomie, który buduje trwałe relacje.
Wspieramy naszych Klientów w wyspecjalizowanych obszarach ich działalności: wydawnictwo kart płatniczych, akceptacja płatności elektronicznych, zarządzanie sprzedażą, kanały elektroniczne, raportowanie, bezpieczeństwo IT, utrzymanie i rozwój systemów tzw. front i back office’u.
Wsparcie może mieć charakter czysto doradczy, wtedy rezultatem projektu jest analiza. Może ono także polegać na zaprojektowaniu i wdrożeniu rozwiązania IT, wtedy rezultatem projektu musi być konkretna, działająca aplikacja