Ogłoszenie numer: 1790773, z dnia 2017-09-22
STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
Młodszy Konsultant Działu Customer Service
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- Udzielanie informacji, odpowiedzi na pytania; rozwiązywanie problemów (kontakt inicjowany jest przez Klienta)
- Kontakt z klientem poprzez:
- czat - 65%
- e-mail – 30%
- telefon – 5%
- Wewnętrzna obsługa obiegu informacji
Wymagania
Jeżeli posiadasz:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność obsługi MSOffice, Google Docs
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem i wielozadaniowością
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
oraz jesteś kreatywny i dynamiczny, nie boisz się nowych wyzwań, stawiasz na rozwój zawodowy, a także lubisz pracę z ludźmi – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Oferujemy
Naszym pracownikom zapewniamy:
- pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży
- pracę w firmie, która dba o swoich pracowników i stale w nich inwestuje
- rozwój zawodowy w dynamicznym i perspektywicznym zespole
- możliwość poznania nowych, ciekawych i nowoczesnych technologii, rozwiązań
- komfortowe miejsce pracy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną formę współpracy
- przyjazną atmosferę pracy
- wsparcie w okresie wdrożenia
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji oraz zaangażowania w pracy
- system dodatkowych benefitów (kursy języka angielskiego, wstęp na obiekty sportowe, karta Multisport, świeże owoce oraz bardzo dobrą kawę)