UPC Polska - jesteśmy liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonu. W związku z rozwojem firmy i Salonów Sprzedaży UPC poszukujemy osób zainteresowanych sprzedażą usług w aktywnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Salony Sprzedaży UPC.
Młodszy Lider ds. Retencji Proaktywnej
Miejsce pracy: Katowice
W związku z rozwojem Ogólnopolskiego Biura Utrzymania Klientów, poszukujemy Lidera odpowiedzialnego za realizację celów utrzymania, koordynację działań proaktywnych oraz zarządzanie zespołem.
Zakres zadań:
- zarządzanie zespołem Telefonicznych Doradców ds Utrzymania Klientów (m.in. rekrutacja, coaching, dbanie o wysoką jakość rozmów),
- realizacja celów zespołu, praca na KPI
- rozwój, wdrażanie i koordynownie inicjatyw wpływających na zmniejszanie rezygnacji i odłączeń klientów UPC oraz zwiększenie lojalizacji wraz z wartością klientów UPC
- reprezentowanie Działu w projektach firmowych oraz koordynowanie zadań, informacji, procesów w zakresie proaktywnej retencji
- czynny udział we wdrażaniu nowych projektów
Wymagania:
- doświadczenie w branży Call Center, mile widziana znajomość procesów Retention
- doświadczenie w koordynowaniu bądź zarządzaniu pracą konsultantów telefonicznych
- nastawienie na realizację celów biznesowych
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
Oferujemy:
- pracę w największym Call Center UPC w Polsce
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie, będącej liderem cyfrowych usług kablowych
- rozpoznawalną i cenioną markę naszych usług
- wynagrodzenie - w części uzależnione od wyników pracy
- benefity (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)
- atmosferę pracy sprzyjającą związaniu się z nami na dłużej
- otwartość na inwencję i pomysły wspierające dalszy rozwój Działu