Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego klienta, dobrze prosperującej firmy z branży ubezpieczeń, która w ramach rozwoju wprowadza nowe projekty, poszukujemy osób do obsługi klientów firmy na stanowisku:
Zadania:
- Przeprowadzanie rozmów telefonicznych (przełączanych)
- Obsługa systemu komputerowego
- Wprowadzanie danych do systemu
- Wsparcie zespołu w innych dodatkowych zadaniach
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych
- Bardzo dobra znajomość komputera (MS Office)
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (8:00-20:00)
Mile widziane:
- Wiedza dotycząca obszaru ubezpieczeń
- Doświadczenie w pracy na call center
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- System wynagrodzenia: podstawa plus premia
- Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach
- Możliwość zdobycia doświadczenia
- Wsparcie przełożonych, szkolenia stanowiskowe oraz z sytemu
- Dodatkowe benefity : prywatna opieka medyczna, karta sportowa
Oferta dotyczy pracy stałej.