Podobne oferty pracy

Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: P/CCO/ZAK/03/17
W zależności od Zespołu będziesz odpowiedzialny za:
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- kontakt  telefoniczny oraz mailowy
  • aktywizację Klientów – podejmowanie działań mających na celu zachęcenia do aktywnego korzystania z posiadanych produktów
  • obsługę systemów operacyjnych
Bądź:
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- kontakt  telefoniczny oraz mailowy
  • akcję Win Back- telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami, mający na celu przedłużenie współpracy
  • obsługę systemów operacyjnych
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia minimum średniego
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • pracy w dwóch zmianach: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 12-20
  • komunikatywności, dobrej dykcji
Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
  • pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
CO NAS WYRÓŻNIA?
Pierwsza na świecie karta
płatnicza z wbudowanym
czytnikiem linii papilarnych.
Biometryczny podpis
elektroniczny Finger vein
(BIO PKI).
Karta debetowa
z wbudowanym
wyświetlaczem stanu konta.
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres:

z dopiskiem: P/CCO/ZAK/03/17 w tytule wiadomości


wraz z klauzulą:

„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Praca u nas to urozmaicone zadania i obowiązki, a także środowisko sprzyjające rozwojowi w ramach określonych ścieżek karier. Naszym pracownikom umożliwiamy swobodę działania – stawiamy ambitne cele, dajemy samodzielność i wspieramy w kształtowaniu przedsiębiorczości.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...

Rekrutują z Praca.pl