Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta (Contact Center)

Getin Noble Bank S.A.

Warszawa

Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Warszawa
W zależności od Zespołu będziesz odpowiedzialny za:
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- kontakt  telefoniczny oraz mailowy
  • aktywizację Klientów – podejmowanie działań mających na celu zachęcenia do aktywnego korzystania z posiadanych produktów
  • obsługę systemów operacyjnych
Bądź:
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- kontakt  telefoniczny oraz mailowy
  • akcję Win Back- telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami, mający na celu przedłużenie współpracy
  • obsługę systemów operacyjnych
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia minimum średniego
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • pracy w dwóch zmianach: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 12-20
  • komunikatywności, dobrej dykcji
Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
  • pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce

z dopiskiem: P/CCO/ZAK/03/17 w tytule wiadomości


wraz z klauzulą:

„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyznowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.

Poznaj

Getin Noble Bank S.A.

Getin Noble Bank jest drugim największym bankiem z większościowym polskim kapitałem. Nasza oferta skierowana jest do Klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz dużych korporacji. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, której Klientami są osoby oczekujące sprawdzonych produktów finansowych oraz uproszczonych procedur. W ramach marki Noble Bank świadczone są usługi w zakresie Private Bankingu - poza dedykowanymi produktami finansowymi Noble Bank oferuje także doradztwo w zakresie nieruchomości, inwestycji, wsparcia prawno-podatkowego oraz art bankingu.

Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a nasze produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl