Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- organizowanie oraz udział w spotkaniach i imprezach branżowych,
- umieszczanie artykułów branżowych w pismach technicznych i stronach internetowych,
- tłumaczenie artykułów anielski/polski,
- odbieranie telefonów od klientów.
- wykształcenie wyższe,
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji,
- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- samodzielność, terminowość, odpowiedzialność,
- prawo jazdy kategorii B.
- umowę o pracę z agencją pracy Trenkwalder,
- pracę od zaraz do 31.05.2017 r.,
- zdobycie doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.