Podobne oferty pracy


Proama to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która od 2012 roku sprzedała ponad 1 000 000 polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując Klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.

 

Obecnie do Departamentu Likwidacji Szkód poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:


Młodszy Specjalista ds. Rejestracji Szkód

Miejsce pracy: Lublin
Nr Ref.: MSRS/Z/01/2016

Opis stanowiska:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń szkód;

  • Poprawne wprowadzanie danych do bazy;

  • Wysyłanie dokumentacji;

  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi;

  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta;

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.


Wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną lub bezpośrednią obsługą Klienta;

  • Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);

  • Dobra obsługa komputera (w szczególności programu MS Word);

  • Mile widziana dobra znajomość języka obcego – jednego z wybranych: j. angielski, j. rosyjski lub j. niemiecki;

  • Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania długofalowych relacji z Klientami;

  • Komunikatywność oraz dobra dykcja;

  • Motywacja do osiągania wyznaczonych celów oraz chęć współpracy w zespole;

  • Systematyczność i dyscyplina wewnętrzna;

  • Odpowiedzialność;

  • Umiejętność organizacji pracy własnej;

  • Gotowość do wykonywania pracy zmianowej w godzinach od 8:00 do 20:00 i pracy w jedną sobotę w miesiącu.

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (okres 1 roku) z możliwością przedłużenia współpracy;

  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Benefit, grupowe ubezpieczenie na życie);

  • Odpowiednio dobrany program wdrożenia i system szkoleń;

  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego w ramach awansów wewnętrznych.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Rekrutują z Praca.pl