Grupa Generali to jeden z trzech największych ubezpieczycieli w Europie.
Zatrudniamy ponad 1400 Pracowników w całej Polsce, obsługujemy ponad
3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników, dbamy o ich rozwój,
stawiamy na różnorodność. Wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Młodszy Specjalista ds. Skarg i Reklamacji
Nr ref.: SPE/1706/789/1573
Zakres obowiązków
- obsługa procesu skarg i reklamacji;
- realizacja dyspozycji wypłat Klientów na podstawie otrzymanych dokumentów;
- obsługa korespondencji mailowej;
- współpraca z innymi działami w zakresie obsługi posprzedażowej;
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Oczekujemy
- komunikatywności oraz pro-klienckiego podejścia;
- umiejętności stosowania poprawnej komunikacji pisemnej;
- dobrej znajomość pakietu MS Office;
- terminowości i dobrej organizacji pracy;
- dobrej znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut).
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na czas nieobecności pracownika);
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznej i międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej;
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali);
- bezpłatne zajęcia języka angielskiego.