Naszą pasją są ludzie, bo działając #RAZEM możemy więcej.
Dołącz do nas ! Zostań częścią naszego zespołu !
- Przeprowadzaniu rozmów telefonicznych z dłużnikami Banku
- Negocjowaniu terminu spłaty zaległości
- Identyfikacji numerów telefonu do Klientów oraz rachunków problemowych m.in. potencjalne wyłudzenie, śmierć dłużnika
- Obsłudze pozostałych Klientów poprzez dostępne kanały kontaktu m.in. telefon, czat, email, video - po uprzednim przeszkoleniu
- Wykształcenie min. średnie
- Niekaralność
- Łatwość budowania relacji
- Umiejętność: przekonywania do własnych racji, słuchania i empatii
- Elastyczność
- Zdecydowanie
- Dyspozycyjność
- Odporność na stres
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziane doświadczenie w branży windykacyjnej
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera
- Dostęp do stałego łącza internetowego
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie podstawowe plus dodatkowe prowizje za realizację celów
- Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy
- Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy
- Praca w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji
- Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków – szkolenie ze wsparciem trenerów i dostępem do pełnej bazy wiedzy
- Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki
- Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca stacjonarna + praca zdalna)
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.