- Kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego w ramach infolinii PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm
- Obsłudze helpdesku dla systemu bankowości internetowej dla klienta firmowego
- Realizacji kampanii powitalnych, sprzedażowych i retencyjnych
- Budowaniu relacji z klientami
- Biegłość w obsłudze komputera
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Nastawienie na pomoc i wsparcie dla klientów
- Relacyjne podejście do klienta
- Proaktywne podejście do realizacji procesów sprzedażowych dla firm
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność obsługi klientów w języku angielskim
- Wysoka jakość w prowadzeniu rozmów sprzedażowych i helpdeskowych
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dofinansowanie do wakacji
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.