Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Młodszy specjalista IT (Helpdesk IT)

Młodszy specjalista IT (Helpdesk IT)

X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2482 dni temu

X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A. jest instytucją specjalizującą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi. W 2002 roku XTB rozpoczęło działalność na rynku Polskim a następnie na rynkach zagranicznych, gdzie oferuje swoim klientom najbardziej zaawansowane technologicznie aplikacje transakcyjne, charakteryzujące się profesjonalizmem, przejrzystością i innowacyjnością. XTB jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się firm foreksowych na świecie.

Młodszy specjalista IT (Helpdesk IT)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Wsparcie użytkownika końcowego w kwestiach teleinformatycznych;
  • Zarządzanie incydentami, oraz problemami IT zgłaszanymi przez klientów wewnętrznych;
  • Rejestrowanie zgłoszeń w systemie informatycznym;
  • Wsparcie oddziałów na terenie Polski i za granicą;
  • Udział w nowych projektach;
  • Współpraca z innymi zespołami IT;
  • Monitoring, analiza i pomoc w doborze optymalnego sprzętu komputerowego;
  • Zarządzanie zakupami komputerów, oraz drobnych komponentów IT.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne;
  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku IT - wparcia użytkownika końcowego;
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
  • Bardzo dobra znajomość konfiguracji poczty i zasobów sieciowych na komputerach;
  • Umiejętność diagnozowania problemu sprzętowego i systemowego;
  • Znajomość Active Directory – w zakresie tworzenia tworzenie użytkowników będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość technologii VOIP będzie dodatkowym atutem;
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym;
  • Komunikatywność, sumienność, kreatywność, oraz umiejętność współpracy z zespołem;
  • Gotowość do pracy zmianowej, oraz podróży.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę;
  • Pracę z doświadczonymi zespołami IT;
  • Zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy;
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (Enelmed, dofinansowanie do karty Multisport);
  • Lokalizacja w pobliskiej odległości od metra Rondo Daszyńskiego.
Prosimy o umieszczenie klauzuli
Administratorem danych jest X-Trade Brokers DM S.A.. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez X-Trade Brokers DM S.A.. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich przez X-Trade Brokers DM S.A..
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...