Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta, jednego z liderów usług serwisowych pojazdów transportu bliskiego, celem powiększenia zespołu, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Diagnozowanie i usuwanie usterek sprzętu transportu bliskiego (wózki widłowe, podnośniki, podesty) bezpośrednio u klienta;
- Konfiguracja sprzętu zgodnie z zapotrzebowaniem klienta;
- Dbanie o pozytywny odbiór firmy oraz usług przez klientów,
- Raportowanie z wykonanych zadań;
- Czynna współpraca z biurem.
Od kandydatów oczekujemy:
- Ogólnej wiedzy z zakresu: techniki, mechaniki, elektryki, hydrauliki i elektrotechniki, niezbędnej do prawidłowego wykonywania napraw;
- Wykształcenie min. Średnie techniczne (mechaniczne, mechatroniczne, elektryczne, elektromechaniczne);
- Minimum 2 lata pracy na stanowisku serwisanta maszyn (wózki widłowe, podesty ruchome, ładowarki, dźwigi,) lub w dziale utrzymania ruchu/ technicznym w firmie produkcyjnej;
- Uprawnień WJK II lub WJK I,
- Mile widziane uprawnienia SEP do 1KV;
- Biegłej umiejętności czytania schematów;
- Rzetelności, skuteczności, systematyczności i odpowiedzialności;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Dobrej organizacji własnego czasu pracy.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w firmie o uznanej marce na rynku z bogatym portfelem klientów,
- Pracę wykonywaną w systemie home- office (pracę zaczynamy z domu, a nie z biura),
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (samochód, telefon, wysokiej jakości narzędzia dobrane indywidualnie przez pracownika);
- Pracę w normowanych godzinach (8-16) od poniedziałku do piątku wedle ustalonego harmonogramu;
- Sprawy system dostarczania części zamiennych oraz narzędzi na miejsca serwisowe,
- Dobre wynagrodzenie podstawowe + premie uznaniowe wypłacane na czas;
- Krótki i bardzo ogólny arkusz raportowy;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia na stanowisku serwisanta.