Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługa studentów i wykładowców, zagwarantowanie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacja praktyk, stypendiów oraz finansów studentów i słuchaczy.
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   pomorskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Opracowań Środowiskowych

    THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
Zobacz więcej ofert pracy

Office and Financial Administrator

Let's Deliver Sp z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2755 dni temu

Ogłoszenie numer: 1317435, from 2016-10-10

Do naszej siedziby w Trójmieście, szukamy ambitnej i kompetentnej osoby z doświadczeniem w księgowości i administracji, która wesprze nas w dalszym rozwoju w Polsce. Zakres zadań na stanowisku Office and Financial Administrator jest mocno zróżnicowany – od organizacji materiałów biurowych i zarządzania korespondencją urzędową, poprzez księgowość, aż po pomoc w przygotowaniu i kontroli budżetu Spółki.

Idealnie sprawdzisz się w tej roli, jeżeli  masz wysokie kompetencje organizacyjne i biegle zarządzasz priorytetami. Jeżeli to o Tobie, chcemy Cię poznać :). 

Office and Financial Administrator

Location: Gdańsk

Reference No.: OFA/P/09/2016

 

Job description

OBSZARY ZADAŃ


Rachunkowość finansowa i raportowanie

  • Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym w zakresie prowadzenia dokumentów finansowych Spółki
  • Obsługa konto firmowych i prowadzenie ich rozrachunków
  • Wystawianie i księgowanie faktur oraz nadzór nad terminowymi płatnościami
  • Analiza sprawozdań finansowych
  • Koordynowanie i przygotowanie firmowych raportów rocznych
  • Wsparcie Zarządu Spółki w przygotowaniu, egzekucji i zarządzaniu budżetem rocznym Spółki
  • Kontrolowanie przepływów pieniężnych

 

Kadry i Płace

  • Prowadzenie ewidencji zaliczek i składek na rzecz pracowników
  • Wypłacanie pensji pracownikom

 

Administracja biurowa

  • Zarządzanie zapasem materiałów eksploatacyjnych oraz biurowych
  • Administracyjne wsparcie Zarządu Spółki
  • Prowadzenie rejestru urządzeń biurowych i zarządzanie ich dystrybucją
  • Współpraca z serwisami sprzętu będącego na stanie firmy w zakresie napraw oraz utrzymaniu urządzeń w dobrej kondycji
  • Zarządzanie korespondencją (e-mail, listy, paczki itp.)
  • Wsparcie Zarządu przy tłumaczeniach dokumentów i korespondencji

Requirements

NASZE OCZEKIWANIA


  • Kierunkowe wykształcenie wyższe (rachunkowość lub administracja biurowa)
  • Doświadczenie w księgowości, administracji biurowej lub na podobnym stanowisku (3-lata i więcej)
  • Dobre rozumienie podstawowych zasad księgowych i zasad zarządzania oraz procedur biurowych
  • Praktyczne doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi oraz doświadczenie w tworzeniu sprawozdań finansowych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie (Prezes jest anglojęzyczny)
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne, w zakresie obsługi klienta oraz pracy w zespole
  • Wysoka dokładność i dbałość o szczegóły oraz ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne
  • Zamiłowanie do pracy z danymi
  • Elastyczność i szybkie dostosowywanie się do dynamicznie zmieniającego się środowiska pracy
  • Podstawowe umiejętności negocjacyjne

We offer

OFERUJEMY


  • Udział w projekcie o globalnym potencjale
  • Wynagrodzenie odpowiadające doświadczeniu, zaangażowaniu i efektom pracy
  • Nowoczesne biuro wypełnione uśmiechniętymi ludźmi
  • Wyzwania, które pozwolą Ci rosnąć i rozwijać swoje umiejętności
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługa studentów i wykładowców, zagwarantowanie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacja praktyk, stypendiów oraz finansów studentów i słuchaczy.
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   pomorskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Opracowań Środowiskowych

    THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;