asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...
Międzynarodowa korporacja będąca światowym liderem na rynku podzespołów elektronicznych poszukuje pracownika do swojego biura regionalnego w Warszawie na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
Negocjowanie umów i kontakt z dostawcami zewnętrznymi
Zamawianie artykułów spożywczych i biurowych
Zarządzanie i dbałość o powierzchnię biurową
Organizacja spotkań, eventów firmowych
Bezpośrednie wspieranie logistyczne i administracyjnie Zarządu w codziennej pracy,
Obsługa i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji biurowej
Inwentaryzacja środków trwałych
Inne bieżące prace administracyjno-biurowe,
Wymagania
Minimum 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2, dodatkowo j. niemiecki mile widziany
Wykształcenia minimum średniego lub wyższego
Znajomości zagadnień księgowych, podatkowych, obiegu dokumentów, podstaw prawa pracy
Dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
Otwartości w kontaktach z ludźmi i umiejętności pracy w zespole,
Wysokiej kultury osobistej i znajomości etykiety biznesu,
Inicjatywy i bardzo dobrej organizacji pracy,
Dyspozycyjności, inicjatywy i zaangażowania
Preferowana forma współpracy B2B. Inne formy umowy również możliwe.
Oferujemy
Pracę w stabilnej międzynarodowej korporacji
Plan opieki medycznej oraz pakiety socjalne
Możliwości rozwoju zawodowego
Atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...