Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta; Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE; Współpraca z trenerami ORKE;...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
  • Professional Assistant

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Compensation & Benefits Expert

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Manager

Mas Trading Sp. Z o.o. Sp. K.
Warszawa
praca stacjonarna
1279 dni temu

Ogłoszenie numer: 3914619, z dnia 2020-11-27

Kim jesteśmy?

Mas Trading dostarcza, integruje i instaluje linie pakujące: począwszy od dozowania produktu (napełnianie butelek, worków, saszetek), poprzez transport, paletyzację, aż po foliowanie palet. Nasze maszyny pracują od wielu lat w zakładach setek producentów żywności, napojów, materiałów budowlanych, produktów chemicznych.


Nasz zespół to w przeważającej większości młodzi ludzie.

 

Kogo poszukujemy?


Obecnie poszukujemy energicznej, pracowitej i sumiennej osoby na stanowisko:

Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • dbanie o zaopatrzenie biura w mat. eksploatacyjne, składanie zamówień
  • kontakty z dostawcami i kontrahentami
  • organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów
  • przygotowanie miejsc pracy dla nowych pracowników
  • optymalizacja kosztów funkcjonowania biura
  • kontrolowanie kosztów, faktur, proste analizy finansowe
  • wsparcie biura w przygotowywaniu ofert handlowych
  • wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej firmy, w tym grafik, strategii wizualnej
  • współpraca ze wszystkimi działami w zakresie informowania, zbierania danych i raportów
  • tłumaczenie ofert handlowych, dokumentacji itp. (z jęz. angielskiego lub na jęz. angielski)
  • opieka nad firmową stroną internetową
  • inne bieżące prace biurowe, w tym obsługa korespondencji.

Wymagania

Czego bezwzględnie wymagamy?

  • biegłej znajomości języka angielskiego
  • biegłej obsługi pakietu MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook
  • perfekcyjnej znajomości języka polskiego
  • zaangażowania, odpowiedzialności, rzetelności
  • wysokiej kultury osobistej
  • chęci długofalowej współpracy
  • prawa jazdy

Co cenimy najbardziej na tym stanowisku?

  • kreatywność – zawsze jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • umiejętność prowadzenia działań marketingowych
  • gotowość do rozwiązywania codziennych zagadnień. Radzenie sobie z nowymi wyzwaniami
  • chęć regularnego prowadzenia strony internetowej firmy
  • chęć załatwiania spraw poza biurem
  • odwagę w działaniach
  • chęć rozwoju i ciekawość świata.

Oferujemy

Co proponujemy?

  • pewne i stałe zatrudnienie z umową o pracę. Nasza branża nie odczuwa skutków pandemii
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, rosnące wraz z nabywaniem nowych umiejętności. Opowiedz, co potrafisz, a wspólnie ustalimy warunki wynagrodzenia
  • kartę multisport. W czasach, gdy będzie jeszcze przydatna
  • miłą atmosferę butikowej firmy z młodym energicznym zespołem
  • możliwość awansu na stanowiska związane ze statutową działalnością firmy
  • samodzielność i decyzyjność w sprawach związanych z danym stanowiskiem pracy
  • możliwość zdobywania dużego doświadczenia w ramach współpracy przy projektach inżynierskich
  • możliwość nauki programów projektowych AutoCad
  • niestety jeszcze nie posiadamy owocowych czwartków. Chyba, że zorganizujesz! Lubimy zdrowe odżywianie.

Gdzie działamy?

  • nasze biuro znajduje się na granicy Bemowa i Blizne Łaszczyńskiego przy ulicy Serwisowej 3/6. Budynek The Edge 1
  • 10 minut od przystanku autobusowego
  • bezpośrednio przy obwodnicy Warszawy (S8)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Lintegra Ławski Kropiwnicki Sp.k.

Jesteśmy przedsiębiorstwem, które od ponad 25 lat wspomaga polskie zakłady produkcyjne w optymalizacji procesów pakowania.

Jako integrator wdrażający kompletne linie pakujące skupiamy się na doborze optymalnych rozwiązań dla naszych Klientów w zakresie procesu end-of-line, czyli końcówki linii produkcyjnych.

Nasze kompetencje i doświadczenie potwierdzają zrealizowane projekty we współpracy z największymi producentami urządzeń na terenie Europy.

Marka Lintegra należy do Mas Trading, a powstała jako wydzielona część przedsiębiorstwa odpowiedzialna za realizację najbardziej zaawansowanych projektów inżynieryjnych o dużej skali.

Naszymi partnerami są światowej klasy firmy dostarczające maszyny i kompletne linie do pakowania.

Zapewniamy najwyższej jakości serwis dla zrealizowanych przez nas projektów, gwarantujący bezproblemową pracę dostarczonych maszyn i urządzeń.

Dla każdego Klienta znajdziemy rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb, szukamy aż znajdziemy rozwiązania, które przyniosą sukces dla Waszej firmy.

Nasza Misja:
Wspierać i uczestniczyć w ewolucji technologicznej polskich zakładów produkcyjnych, a tym samym przyczyniać się do poprawy konkurencyjności polskiej gospodarki.

Podobne oferty

  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta; Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE; Współpraca z trenerami ORKE;...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
  • Professional Assistant

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Compensation & Benefits Expert

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? Act as lead C&B contact for the EE cluster, operating as a proactive partner for HR Business Partners and business leadership; Manage total reward agenda for the EE employees' group, in line with Regional and Global Reward Policy; Provide expert compensation guidance and...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...