Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
15 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
15 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów; zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty; ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej; obsługa procesu reklamacji; raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
EMPiK SJO & Speak Up English School / LEARNING SYSTEMS POLAND S.A.
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
2800 dni temu
Opiekun Klienta
Speak Up to sieć szkół języka angielskiego zlokalizowanych w największych miastach Polski.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów językowych. Nasze kursy są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, są prowadzone przez wykwalifikowanych lektorów, którzy z zaangażowaniem podejmują się wyzwań dydaktycznych i wspierają słuchaczy na drodze do sukcesu językowego.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy min.:
bezpośredni kontakt z klientem
doradztwo w zakresie oferowanych usług
sprzedaż kursów językowych
obsługa przed- i posprzedażowa klientów
Wymagania:
doświadczenie obsłudze klienta/sprzedaży usług
komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów
chęci do uczenia się i zdobywania nowych umiejętności
pozytywnego nastawienia do klientów
inicjatywy i zaangażowania do pracy
umiejętność pracy indywidualnej i w zespole
Oferujemy:
pracę w młodym, zgranym zespole
szkolenia podnoszące umiejętności, w tym skuteczności osobistej
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
15 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
15 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów; zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty; ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej; obsługa procesu reklamacji; raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.