Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
17 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
17 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
17 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
Wielkopolska SKOK od początku istnienia nastawiona jest na oferowanie najwyższej jakości usług. Po 21 latach cieszymy się zaufaniem 100 tysięcy członków, dzięki którym mamy wysoką pozycję na wymagającym, polskim rynku finansowym. Obsługujemy różne grupy klientów bankowości detalicznej. Oferujemy produkty i usługi finansowe o najwyższej jakości, dostosowane odpowiednio do potrzeb wszystkich grup klientów.
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Opiekun Klienta
miejsce pracy: Gostyń
Zadania:
profesjonalna obsługa klientów z wykorzystaniem znajomości zasad prowadzenia rozmowy handlowej
wykonywanie działań pro sprzedażowych
sporządzanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami
dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
świadomość finansowa/biznesowa
dwuletnie doświadczenie w sprzedaży (kontakt z klientem indywidualnym)
mile widziana wiedza merytoryczna z zakresu finansów poparta wykształceniem
styl pracy zorientowany na wynik i profesjonalizm w obsłudze klienta
umiejętność prowadzenia rozmowy handlowej (również w telefonicznym kontakcie z klientem)
chęć rozwoju, uczenia się
kreatywne i proaktywne nastawienie do sprzedaży
znajomość obsługi pakietu MS Office
Oferujemy:
stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
wynagrodzenie (podstawa + premia)
wsparcie merytoryczne przełożonego oraz przygotowany program rozwoju kompetencji i zaangażowania w procesie adaptacji
możliwość rozwoju wewnątrz organizacji (szkolenia, rekrutacje wewnętrzne)
dwutygodniowe szkolenie wstępne dla kandydata na pracownika
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
17 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
17 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
17 godz.
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!