Uwielbiasz podróżować? Z FRU.PL połączysz swoją pasję z pracą.
Dołączając do nas, zaczniesz kreować nowatorskie rozwiązania, rewolucjonizujące rynek podróżniczy i e-commerce.
Jesteś specjalistą i szukasz miejsca, które pozwoli rozwijać Ci swoje talenty? A może pasjonują Cię wyzwania i jesteś gotowy, by zmienić swoje życie i zacząć karierę w czymś zupełnie nowym?
FRU.PL to miejsce dla ludzi kreatywnych, pozytywnych i nie bojących się trudnych zadań. Dołącz do nas i przekonaj się, że międzynarodowy biznes nie musi być korporacją. Bez sztywnych zasad, bez zbędnej hierarchii, bez zawężania kompetencji. Gotowy podjąć wspólne wyzwania? Aplikuj!
Gate: open
- posiadasz doświadczenie w budowaniu relacji z klientem;
- umiesz sprawnie organizować i planować pracę;
- jesteś kreatywny, zaangażowany i zorientowany na cele;
- jesteś gotowy do rozwoju, nauki i zdobywania nowych doświadczeń;
- a dodatkowo podróże to Twoja pasja...
...to masz szansę na dołączenie do naszego zespołu Strefy Biznes FRU.PL. Twoim zadaniem będzie aktywna obsługa klientów, wsłuchanie się w ich potrzeby oraz opieka nad ich podróżami. Dzięki aktywnym kontaktom będziesz mógł/ mogła zbudować trwałe relacje, wykazać się swoim zaangażowaniem oraz odnieść sukces, a także poszerzyć horyzonty.
- kompleksowa obsługa klienta biznesowego;
- utrzymywanie relacji z klientem;
- rezerwacja biletów lotniczych, hoteli, ubezpieczeń, usług dodatkowych (telefonicznie, mailowo);
- dokonywanie zmian zwrotów;
- fakturowanie i rozliczanie transakcji.
- pracę przy unikalnym projekcie wykorzystującym najnowsze technologie sprzedaży;
- możliwość awansu dla wybranych osób wraz z rozwojem firmy;
- nieformalną atmosferę pracy;
- szkolenia wdrażające w zakres obowiązków i szkolenia produktowe;
- konkurencyjne wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym;
- ubezpieczenie zdrowotne i pakiet sportowy.
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, zaangażowanie;
- sumienność, rzetelność, zorientowanie na klienta;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- znajomość systemu rezerwacyjnego, preferowany Worldspan;
- doświadczenie na stanowisku kasjera lotniczego/konsultanta podróży/ w pracy z klientem biznesowym mile widziane.