Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
Opis roli: Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji przetargowej w celu pozyskania wykonawców na remonty; Aktywne wyszukiwanie i selekcjonowanie firm do drobnych napraw i remontów; Nadzorowanie oraz odbieranie wykonanych prac remontowych, zapewniając ich zgodność z ustalonymi standardami i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: nadzór techniczny nad zasobem położonym w Świętoszowie, wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz, organizujesz i koordynujesz pracę podległych pracowników,udzielasz wsparcia merytorycznego pracownikom prowadzącym bieżącą obsługę i zarządzanie nieruchomościami,kontrolujesz zadania realizowane przez administratorów i zarządców w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Zakres czynności: przygotowanie wniosków do jednostek samorządu terytorialnego o wyrażenie zgody w formie Oświadczenia woli na nabycie nieruchomości; wykonywanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do zbycia na rzecz jednostek samorządu terytorialnego; współpraca z...
Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...
Obecnie do pracy w miejscowości Haps poszukujemy opiekuna lokacji mieszkaniowej. Preferujemy osoby, które mogą przebywać w Holandii przez dłuższy okres czasu.
Oferta wiąże się z koniecznością zamieszkania na lokacji Axell.
Opis zadań:
przydzielanie pokojów pracownikom przyjeżdżającym w weekend
sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem porządku w hotelu
współpraca z koordynatorami biura
dowożenie i odbiór pracowników z pracy również w późnych godzinach wieczornych bądź rannych
dokonywanie drobnych napraw na hotelu
pomoc przy wszelkiego rodzaju kolizjach pojazdów służbowych
Wymagania:
komunikatywna znajomość j.angielskiego
posiadanie prawa jazdy kat. B
zaangażowanie i umiejętność pracy w dużym zespole
elastyczność
stanowczość
miła aparycja
odporność na stres
doświadczenie w pracy na tym samym lub podobnym stanowisku
Oferujemy:
legalne zatrudnienie przez holenderską agencję pracy
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
Opis roli: Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji przetargowej w celu pozyskania wykonawców na remonty; Aktywne wyszukiwanie i selekcjonowanie firm do drobnych napraw i remontów; Nadzorowanie oraz odbieranie wykonanych prac remontowych, zapewniając ich zgodność z ustalonymi standardami i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: nadzór techniczny nad zasobem położonym w Świętoszowie, wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz, organizujesz i koordynujesz pracę podległych pracowników,udzielasz wsparcia merytorycznego pracownikom prowadzącym bieżącą obsługę i zarządzanie nieruchomościami,kontrolujesz zadania realizowane przez administratorów i zarządców w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Zakres czynności: przygotowanie wniosków do jednostek samorządu terytorialnego o wyrażenie zgody w formie Oświadczenia woli na nabycie nieruchomości; wykonywanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do zbycia na rzecz jednostek samorządu terytorialnego; współpraca z...
Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...