Ogłoszenie numer: 635894, z dnia 2015-03-10
Navi Lex jest częścią grupy Hoist, wiodącego partnera restrukturyzacji zadłużenia dla banków i instytucji finansowych w całej Europie. Firma działa obecnie w 9 krajach Europy zachodniej i środkowej, zatrudniając ponad 1200 pracowników. W związku z rozwojem spółki w Polsce poszukujemy osób na stanowisko:
Opiekun w Departamencie Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
-
Przygotowywanie ofert sprzedażowych i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych,
-
Profesjonalna obsługa klientów w tym Funduszy Inwestycyjnych,
-
Koordynowanie procedury wzajemnych rozliczeń,
-
Nadzór nad realizacją umów i raportowanie bieżących działań,
-
Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
-
Kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółki poprzez wysoką jakość obsługi Klientów,
-
Operacyjna obsługa Klientów,
-
Budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów
Wymagania
-
Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta w instytucji finansowej na podobnym stanowisku,
-
Zaangażowanie w realizację zadań posprzedażowych,
-
Wykształcenie wyższe,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu,
-
Nastawienie na osiąganie założonych celów,
-
Dobra znajomość systemu MS Windows, pakietu MS Office,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
-
Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
-
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
-
Wysoka kultura osobista,
Oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
-
Działanie w młodym, dynamicznym zespole,
-
Interesujące i pełne wyzwań stanowisko,
-
Pracę od poniedziałku do piątku,
-
Możliwość nabycia doświadczenia i nowych umiejętności,
-
Pakiet pozafinansowych świadczeń – karta Multisport, ubezpieczenia grupowe, opieka medyczna.