- Ogłoszenie nr: 178520
- Data ukazania się ogłoszenia: 05 marca 2016 r.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach
- Śląski Wojewódzki Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- powiatowy lekarz weterynarii
- w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Częstochowie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Częstochowie
42-200 Częstochowa
ul. Tkacka 3
Miejsce wykonywania pracy:
- Częstochowa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie pracą Powiatowego Inspektoratu Weterynarii,
- realizowanie zadań określonych w ustawie o inspekcji weterynaryjnej,
- współpraca z terenowo właściwymi inspekcjami i urzędami: Inspekcją Sanitarną, Policją, organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami społecznymi,
- planowanie i przeprowadzanie kontroli podmiotów nadzorowanych w celu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowia zwierząt, pasz i produktów pochodzenia zwierzęcego,
- gospodarowanie budżetem inspektoratu zgodnie z ustawa o finansach publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Zadania realizowane są w siedzibie Inspektoratu oraz poza siedziba urzędu , stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, z kontaktem z podmiotami nadzorowanymi i instytucjami kontrolującymi, zagrożenia korupcją.
Praca przy monitorze ekranowym, nie występują szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy, narzędzia pracy - komputer, drukarka, faks, kserokopiarka, niszczarka.
Inne
Stanowisko pracy na trzeciej kondygnacji w budynku trzykondygnacyjnym bez windy, podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na parter, budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych - bariery architektoniczne. Praca jest świadczona również w ternie działalności Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w zakresie realizacji zadań związanych z weterynarią
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Specjalizacja w zakresie epizootiologii i administracji weterynaryjnej lub higieny zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego,
- Nienaganny przebieg pracy w administracji weterynaryjnej,
- Znajomość aktualnych przepisów polskich i unijnych dotyczących Inspekcji Weterynaryjnej,
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Umiejętność zarządzania ludźmi,
- Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- Umiejętność współpracy,
- Zarządzanie strategiczne,
- Umiejętność komunikacji.
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Otwartość na zmiany.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów