Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta z terenu Czeladzi, pilnie poszukujemy kandydatów chętnych do podjęcia pracy na stanowisku:
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Miejsce pracy: śląskie/ Czeladź
Zakres obowiązków:
- Weryfikacja przychodzącej korespondencji oraz rachunków
- Skanowanie oraz wprowadzanie dokumentów do programu FK
- Obsługa poczty oraz przygotowywanie korespondencji
- Wystawianie faktur sprzedażowych oraz rejestracja w systemie
- Zarządzanie rejestrem faktur sprzedażowych i zakupowych
- Wystawianie bieżącej dokumentacji przyjęć oraz wysyłek towaru
- Wprowadzanie danych do systemu
- Kontakt z Klientem (Polska, Austria) w celu organizowania i zamawiania przekazów materiałowych
- Kontakt z polskimi rozlewniami w celu organizacji odbiorów pustych opakowań
- Rozliczanie wydatków oraz delegacji pracowniczych
- Przygotowywanie zbiorczych zestawień i dokumentów do księgowości
Od idealnego kandydata oczekujemy:
- Umiejętności logicznego i sprawnego myślenia
- Umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem oraz umiejętności przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały
- Znajomości programów MS Office, Excel i Outlook oraz gotowość do podniesienia kwalifikacji w tym zakresie
- Znajomość podstaw rachunkowości (książka przychodów i rozchodów) oraz podstaw księgowości
- Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B1-B2)
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy
- Gotowość do pracy w środowisku wielokulturowym, tolerancyjność
W zamian oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pierwszą na okres próbny następną na czas nieokreślony
- Pracę od poniedziałku do piątku na jedną zmianę 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 (możliwość indywidualnego dopasowania)
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i dalszą ścieżkę rozwoju
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Oferta dotyczy pracy stałej - zatrudnienie bezpośrednio w firmie Klienta.