Intrac Polska jest oficjalnym dystrybutorem maszyn budowlanych, teleskopowych i leśnych oraz częścią Intrac Group AB - lidera na rynku ciężkiego sprzętu budowlanego w Europie Północnej.
- Wykształcenia średniego
- Doświadczenia w pracy biurowej
- Doskonałych umiejętności organizacji własnej pracy
- Doświadczenia pracy w zespole
- Pozytywne nastawienie do Klienta
Osoba na tym stanowisku odpowiada za zapewnienie prawidłowego i sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcie w pracach administracyjno biurowych dla pracowników oddziału. Dba o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej wewnątrz oddziału oraz pomiędzy oddziałem a centralą. Prowadzi i rozlicza kasy oddziału. Kompletuje informacje związane z ewidencja czasu pracy pracowników oddziału oraz współpracuje z działem Administracji i Finansów w centrali firmy.
-
Koordynowanie pracy biura oddziału mające na celu zapewnienie prawidłowego i sprawnego funkcjonowania biura i przepływu informacji
-
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji firmowej wewnętrznej i zewnętrznej
-
Obsługa centrali telefonicznej
-
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz kompletowanie i przesyłanie dokumentacji dla działu Administracji i Finansów w centrali firmy
-
Kompletowanie i opisywanie zgodnie z procedurami firmowymi dokumentów księgowych oraz współpraca z działem Księgowości
-
Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników oddziału oraz współpraca ze Specjalistą ds. Kadr i Płac w zakresie spraw personalnych
-
Kontrola należności i zobowiązań Klientów oddziału
-
Prowadzenie i rozliczanie kasy oddziału
-
Zamawianie artykułów biurowych oraz środków czystości
-
Przestrzeganie procedur istniejących w firmie