Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik administracyjny - obsługa klienta
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Pyrzowice
Nr Ref.: 58/AMPAOK/P1011
Zadania:
- przygotowanie dokumentów do odprawy celnej
- (upoważnienie, prawidłowe faktury, tłumaczenie faktury (towaru) itp.
- obsługa spraw administracyjno-księgowo-finansowych
- naliczanie należności celno-podatkowych z SAD
- robienie wykazu do przelewu na konto Urzędu Celnego
- poczta, raporty stanu magazynowego
- podstawy obsługi klienta (telefon, poczta)
- wykształcenie średnie
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- znajomość programów z pakietu MS Office
- znajomość języka angielskiego na poziomie
- średnio zaawansowanym.
- umiejętność pracy w zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- praca od poniedziałku do piątku
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Praca tymczasowa.
Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412