Obowiązki:
- wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura,
- utrzymywanie porządku w dokumentacji, kompletowanie,
- segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji
- sporządzanie podstawowej dokumentacji finansowo-księgowej
- wypisywanie delegacji, kilometrówek, zaliczek,
- archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom,
- pośrednictwo między działami oraz dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie,
- obsługa techniczna konferencji, narad i spotkań zarządu, dyrektorów, kierowników
- rozsyłanie zawiadomień, kompletowanie dokumentacji oraz przygotowywanie materiałów i sprzętu
- organizowanie cateringu
- kontrola floty samochodów służbowych.
Oczekujemy:
- wykształcenie min. średniego- mile widziane ekonomiczne,
- dyspozycyjności do pracy dwuzmianowej od poniedziałku do piątku,
- doskonałej organizacji pracy,
- samodzielności,
- wysokiej umiejętności interpersonalnej oraz wysokiej kultury osobistej,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- prawa jazdy kat. B,
- pasji w zakresie prac biurowych oraz księgowych,
- znajomości jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
|
|
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie,
- dostęp do najnowszych technologii oraz uczestnictwo w tworzeniu "technologicznego jutra",
- przyjazną atmosferę pracy ukierunkowaną na rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- pracę w niebanalnym, pełnym pasji, kompetentnym i energicznym zespole,
- pełną wyzwań pracę w innowacyjnym, międzynarodowym środowisku.
|