Kakadu Sp. z o.o. to największa sieć sklepów zoologicznych w Polsce, która od 15 lat buduje swoją pozycję na rynku. Obecnie Kakadu dysponuje 40 sklepami oraz 2 kanałami e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy zaangażowanych i kreatywnych kandydatów na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa - Białołęka
Nr Ref.: BOK
Zadania:
- obsługa klienta indywidualnego,
- obsługa zamówień, e-mail, korespondencji,
- rozpatrywanie reklamacji,
- kontakt z klientem, identyfikacja jego potrzeb.
- doświadczenie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie,
- biegła obsługa komputera, (MS Office, Internet),
- inicjatywę w działaniu i samokształceniu,
- wysoką kulturę osobistą,
- samodzielność, dyspozycyjność, sumienność,
- zaangażowanie i motywacja do pracy,
- dodatkowym atutem będzie znajomość branży zoologicznej.
- stabilność zatrudnienia - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość udziału w rozwoju sieci,
- ciekawe wyzwania zawodowe,
- pracę w przyjaznym zespole.
Poznaj
Super ZOO Sp. z o.o.
Kakadu jest obecnie największą siecią sklepów zoologicznych w Polsce.
Pierwszy z nich powstał w 1999 roku. Właścicielem jest Spółka Super Zoo Sp. z o. o.
należąca do międzynarodowej grupy handlowej Plaček Holding.
Aktualnie istnieje kilkadziesiąt sklepów Kakadu, w dużych i średnich miastach na terenie całego kraju