Stokrotka Sp. z o. o. – jesteśmy siecią handlową obecną na Polskim rynku od ponad 20 lat.
W tym czasie wypracowaliśmy pozycję jednego z liderów branży detalicznej i nadal dynamicznie się rozwijamy. Mamy sieć ponad 450 sklepów, na które składają się supermarkety i markety własne oraz sklepy franczyzowe, co daje naszym pracownikom duże możliwości rozwoju. Jesteśmy obecni zarówno w największych polskich miastach, jak i w małych miejscowościach, aby być bliżej naszych Klientów.
Aktualnie do Centrum Dystrybucyjnego w Teresinie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Biura Przyjęcia Towaru
Miejsce pracy: Teresin
Praca na tym stanowisku to:
- Uzgadnianie godzin dostaw zewnętrznych do magazynu
- Przyjęcie towaru, w tym rejestracja dostaw i zwrotów, kontrola zgodności dokumentów
- Prowadzenie prawidłowej gospodarki opakowaniami zwrotnymi oraz odpadami
- Rejestrowanie i wypełnianie dokumentacji magazynowej
- Wykonywanie analiz i zestawień zleconych przez przełożonego
Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży FMCG lub spedycji, handlu detalicznym lub hurtowym
- Znajomość zasad gospodarki magazynowej
- Dyspozycyjność- praca w systemie zmianowym
- Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność
- Dobra znajomość pakietu MS Office i programów do zarządzania magazynem
Oferujemy:
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Umowę o pracę na pełny etat
- szkolenia wdrożeniowe i programy rozwojowe
- Możliwość awansu
- Talony zakupowe na święta
- Dofinansowanie kart sportowych