specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
Zadania: Prowadzenie ewidencji gości, Wydawanie kart i kluczy, Obsługa klientów, Kontakt z najemcami. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od poniedziałku do piątku, Niekaralność, Mile widziany...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjenta, Umawianie terminów świadczeń medycznych, Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług, Obsługa infolinii, Przygotowanie/prowadzenie dokumentacji pacjenta, Dbanie o pozytywny wizerunek, Współpraca z innymi komórkami...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
TEMPUS A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) dla swojego Klienta poszukuje osób zainteresowaych podjęciem pracy tymczasowej na stanowisku:
Pracownik Biurowy
Miejsce pracy: Warszawa (Ursynów)
Nr Ref.: PBU/APT
Zakres obowiązków:
telefoniczny kontakt z Klientem w celu proponowania nowych usług;
aktualizacja bazy Klientów (mailing);
prace biurowe, obsługa komputera;
dodatkowe zadania zlecone przez przełożonego.
Czas pracy:
praca od poniedziałku do piątku;
8 godzin dziennie w przedziale 8:00-17:00.
Wymagania:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
wykształcenie minimum średnie;
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel;
mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
umowa zlecenia ze składkami ZUS;
możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży logistycznej,
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
Zadania: Prowadzenie ewidencji gości, Wydawanie kart i kluczy, Obsługa klientów, Kontakt z najemcami. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od poniedziałku do piątku, Niekaralność, Mile widziany...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjenta, Umawianie terminów świadczeń medycznych, Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług, Obsługa infolinii, Przygotowanie/prowadzenie dokumentacji pacjenta, Dbanie o pozytywny wizerunek, Współpraca z innymi komórkami...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...