Dlaczego warto do nas dołączyć?
JYSK to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły wyposażenia wnętrz, wywodząca się z Danii. Posiadamy ponad 2000 sklepów w 34 krajach. W Polsce działamy od roku 2000 i każdego roku otwieramy kilkanaście nowych sklepów. Dzisiaj mamy ich już ponad 180.
Aktualnie w Centrum Dystrybucji JYSK w Radomsku poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik Centrum Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Radomsko
Nr Ref.: 2016/ Pracownik Centrum Obsługi Klienta
Codzienne zadania i obowiązki:
- Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego firmy JYSK,
- Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami firmy JYSK,
- Obsługa po-sprzedażowa (wymiany, zwroty, reklamacje),
- Stała współpraca z innymi działami Centrum Dystrybucji w celu właściwej koordynacji procesu wysyłek towarów do klientów,
- Stała współpraca ze sklepami JYSK,
- Współpraca ze sklepami internetowymi JYSK w krajach obsługiwanych przez Centrum Dystrybucji.
Nasze oczekiwania:
- Znajomość języka angielskiego min. na średnim poziomie,
- Umiejętność rozwiązywania problemów i współpracy w zespole,
- Kreatywność i zdolności analityczne,
- Obsługa pakietu MS Office,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub telemarketingu,
- Odporność na stres,
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Zapewniamy:
Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat, konkurencyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, świadczenia socjalne.