Osoba zajmująca mobilne stanowisko ds. obsługi klientów będzie odpowiedzialna za realizację dyspozycji klientów, w szczególności w zakresie wpłat i wypłat gotówkowych, w placówkach mBanku zlokalizowanych w podległym regionie.
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego w obszarze bankowości i finansów lub kierunków pokrewnych (mile widziani również studenci ostatniego roku studiów)
- minimum 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą usług
- Dyspozycyjności oraz gotowości do częstych wyjazdów służbowych
- Komunikatywności, samodzielności, dobrej organizacji pracy
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych
- możliwości dalszego rozwoju zawodowego
- atrakcyjny pakiet socjalny
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera