specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
Twoje zadania: Bieżąca obsługa techniczna obiektów w regionie Realizacja planowanych prac przeglądowych Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych Raportowanie prac serwisowych Drobne prace naprawcze i montażowe Kontrole instalacji obiektowych i pomieszczeń technicznych
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami; Doradztwo techniczne i analiza potrzeb wynajmowych klientów; Obsługa klienta w zakresie wynajmu oraz związanych z tym czynności dodatkowych (zgłaszanie...
Gi Group jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Pracownik działu handlowego
Miejsce pracy: Tychy
Nr ref.: HAN/09/2016
opieka i obsługa stałych klientów firmy
zarządzanie procesem składania i realizacji zamówień
realizacja strategii firmy w obszarze marketing i sprzedaży
bieżące monitorowanie konkurencji i obserwowanie trendów w branży
adania administracyjne w obszarze sprzedaży
współpraca z działem administracji, księgowości, ochroną oraz konsultantami zewnętrznymi firmy
minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale księgowości
wykształcenie wyższe, ekonomiczne
komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem
znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
samodzielność oraz odpowiedzialność za wykonywane zadania
wysoka kultura osobista
umowę o pracę (na zastępstwo) bezpośrednio u naszego Klienta
pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
możliwość osobistego rozwoju zawodowego oraz zdobycia niezbędnego doświadczenia zawodowego
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość zatrudnienia na stałe
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
Twoje zadania: Bieżąca obsługa techniczna obiektów w regionie Realizacja planowanych prac przeglądowych Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych Raportowanie prac serwisowych Drobne prace naprawcze i montażowe Kontrole instalacji obiektowych i pomieszczeń technicznych
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami; Doradztwo techniczne i analiza potrzeb wynajmowych klientów; Obsługa klienta w zakresie wynajmu oraz związanych z tym czynności dodatkowych (zgłaszanie...