Agencja pośrednictwa pracy Tiger Job zatrudni do pracy pracownika na stanowisko:
Zadania:
- współpraca z niemieckojęzycznymi klientami,
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,
- koordynowanie kontaktów z osobami zatrudnionymi poza granicami kraju,
- współpraca z innymi działami firmy,
- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane,
- wykształcenie min. średnie,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy,
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy,
- pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę.
Poznaj
S-3 Personal Sp. z o.o.
Nasz cel – dynamiczny rozwój.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją pracy działającą na terenie Unii Europejskiej. Naszym priorytetem jest jakość świadczonych usług, a celem Twój sukces. Bo Twój sukces jest naszym sukcesem.
Damy Ci przyszłość na europejskim poziomie.
Firma S-3 Personal Sp. z o.o. ugruntowała swoją pozycję na rynku jako skuteczny dostawca usług rekrutacyjnych dla polskich i zagranicznych Klientów. Ze względu na zakres działań i specjalizację, firma podzielona została na 3 działy.
Pierwszy, S-3 Personal zajmuje się rekrutacją specjalistów technicznych, inżynierów w głównej mierze dla przemysłu i branży budowlanej.
Tiger Med to jednostka działająca w sektorze medycznym. Nawiązujemy współpracę ze szpitalami i personelem medycznym by jak najlepiej reprezentować ich interesy w efektywnym zarządzaniu firmą i karierą.
Dział Tiger Care odpowiada w głównej mierze na potrzeby rynku niemieckiego w zakresie opieki nad starszymi osobami. Nasze działania obejmują również teren Polski, a plan rozwoju zakłada rozszerzenie działalności na kolejne rynki europejskie.