AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem; Uczestniczenie w negocjacjach i spotkaniach handlowych; Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży; Tworzenie i monitorowanie ofert handlowych;
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
Pracownik Informacji, Nr ref: 01/INFO/Grojec w Dziale Kas Miejsce pracy: Market w Grójcu, ul. Armii Krajowej
Jesteśmy kimś więcej niż tylko dobrze prosperującym przedsiębiorstwem handlowym: Jesteśmy pracodawcą, którego pracownicy tworzą świetny zespół. Poprzez stabilne zatrudnienie dajemy poczucie bezpieczeństwa i gwarantujemy zadowolenie naszych pracowników.
Poszukują Państwo pracy w zespole, który ceni stabilne zatrudnienie, otwartość oraz zaufanie współpracowników? Jeśli tak, to są Państwo na właściwej drodze. Oferujemy perspektywy rozwoju zawodowego, aby na lepsze zmienić Państwa przyszłość. Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, uczciwe zasady zarządzania oraz interesującą pracę w przyjaznej atmosferze.
Zakres obowiązków:
Będziecie Państwo osobą odpowiadającą za bezpośrednie kontakty z naszymi klientami. Państwa zadaniem będzie uprzejme i zorientowane na klienta udzielanie informacji, pomoc w rozstrzyganiu reklamacji oraz znajdowanie indywidualnych rozwiązań dla klienta. Do Państwa obowiązków należeć będzie również zapewnienie bezpiecznej pracy z pieniędzmi oraz rzeczami wartościowymi, a także przeprowadzenie płynnej odprawy kasowej.
Jakie mamy wymagania:
Znajomość zasad obsługi klienta
Komunikatywność
Znajomość pakietu MS Office
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Co oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Umowę na czas nieokreślony po trzymiesięcznym okresie próbnym
Świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego, w tym: bony na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, pomoc w trudnych sytuacjach losowych
Pakiet opieki medycznej dla Pracowników oraz członków ich rodzin dofinansowany przez Pracodawcę
Pakiet sportowy MultiSport
Rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem; Uczestniczenie w negocjacjach i spotkaniach handlowych; Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży; Tworzenie i monitorowanie ofert handlowych;
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista mid / junior pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...