Pomysłowi KsięgowiWarszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
10 godz.
Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Pracownik Międzynarodowej Obsługi Klienta (German / niemiecki)
Pracownik Międzynarodowej Obsługi Klienta (German / niemiecki)
Devonshire Sp. z.o.o.
mazowieckie
praca stacjonarna
2702 dni temu
Dla naszego klienta poszukujemy osoby, która w niedługim czasie (5.12.2016 r.) będzie mogła dołączyć do firmy na stanowisko związane z Międzynarodową Obsługą Klienta niemieckojęzycznego.
Zapraszamy do udziału w rekrutacji! Dopasujemy Twój profil do naszych potrzeb rekrutacyjnych.
Pracownik Międzynarodowej Obsługi Klienta (German / niemiecki)
Nr Ref.: ET
Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za:
wyłącznie obsługę zapytań przychodzących od Klientów prestiżowej marki
udzielanie Klientom informacji o produktach drogą mailową i telefoniczną
bieżący kontakt z Klientami anglojęzycznymi (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
Oprócz comiesięcznej atrakcyjnej wypłaty otrzymasz:
stabilne i atrakcyjne warunki pracy w wielokulturowym środowisku
pracę w godz: 09:00-17:00 lub 10:00 – 18:00 w systemie zmianowym
zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio przez pracodawcę
profesjonalne szkolenia i warsztaty wspierające Twoją pracę już od pierwszego dnia pracy - nie musisz mieć doświadczenia!
możliwość dostosowania godzin pracy do Twoich potrzeb
duże szanse na rozwój w strukturach firmy
bardzo atrakcyjne benefity pozapłacowe
techniczne know-how (projekt dla producenta systemów operacyjnych)
Jesteś idealnym kandydatem jeżeli:
znasz język angielski na poziomie biegłym (90% pracy w j. niemieckim)
zależy Ci na stabilizacji zawodowej, satysfakcji finansowej i pracy w przyjaznej atmosferze
cechujesz się silną koncentracją na potrzeby klienta
zależy Ci na pracy z użyciem języka niemieckiego
jesteś otwarty, łatwo nawiązujesz kontakty
Devonshire Warszawa
Al. Jerozolimskie 56C
00-803 Warszawa
tel. +48 22 820 93 60 biuro@devonshire.pl
Devonshire Wrocław
ul. Ruska 3/4
50-079 Wrocław
tel. +48 797 021 610 wroclaw@devonshire.pl
Devonshire Poznań
World Trade Center Poznań
ul. Bukowska 12
60-810 Poznań
tel. +48 61 865 38 88 poznan@devonshire.pl
Pomysłowi KsięgowiWarszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
10 godz.
Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...