specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Salus International Sp. z o.o. istnieje od 1991 r. i jest jedną z liczących się hurtowni farmaceutycznych na rynku polskim. Misją naszej firmy jest kompleksowa obsługa farmaceutyczna aptek szpitalnych, otwartych, hurtowni oraz gabinetów stomatologicznych dbając przy tym o dobro i zdrowie pacjentów. Obecnie spółka poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik Obsługi Klienta w dziale stomatologii
Teren: woj. śląskie\ Katowice
Zadania:
Sprzedaż asortymentu stomatologicznego
Aktywne wdrażanie promocji firmy
Budowanie trwałych relacji z klientami
Realizowanie planów sprzedaży działu stomatologii
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia min. średniego
Doświadczenia na podobnym stanowisku
Znajomości asortymentu stomatologicznego
Umiejętności pracy pod presją czasu
Biegłej obsługi komputera (Word, Excel)
Dyspozycyjności i zaangażowania w pracę
Komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów
Umiejętności pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnej
Oferujemy:
pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
pracę umożliwiającą zdobycie nowych doświadczeń zawodowych oraz rozwój własnych kompetencji
narzędzia niezbędne do realizacji zadań
pracę stacjonarną, od poniedziałku do piątku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.