Pracownik Rezerwacji
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Pracownik Rezerwacji

Poznaj pracodawcę

Bracka 16
00-028 Warszawa
woj. mazowieckie
http://www.orbis.pl

Poznaj stanowisko:
Specjalista ds. Rezerwacji Hotelowych

Specjalista do spraw rezerwacji hotelowych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą organizującą proces rezerwacji pobytów w imieniu klientów krajowych i międzynarodowych. Stanowisko funkcjonuje przede wszystkim w firmach zajmujących się organizacją wyjazdów służbowych dla firm i zleceniodawców indywidualnych. Specjalista realizuje szereg formalności związanych z pobytem klienta w danym miejscu w danym ...


czytaj więcej: Specjalista ds. Rezerwacji Hotelowych

Praca Specjalista ds. Rezerwacji Hotelowych

Pracownik Rezerwacji - Ogłoszenie archiwalne

Praca Orbis S.A. / Administracja biurowa / Sprzedaż / Obsługa klienta / Turystyka / Hotelarstwo / mazowieckie / Warszawa

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Pracownik Recepcji i Rezerwacji Orbis S.A. mazowieckie

Pracownik Recepcji i Rezerwacji Orbis S.A. mazowieckie

Recepcjonista / Recepcjonistka BEST WESTERN Hotel Felix *** mazowieckie

Recepcjonista/Recepcjonistka START hotel ATOS ** mazowieckie

Kelner/Kelnerka Orbis S.A. mazowieckie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. 

Do naszego Hotelu

MERCURE WARSZAWA CENTRUM

poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:


Pracownik Rezerwacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: REZ/MWC/0116


Pracownik Rezerwacji będzie odpowiedzialny/a za zagwarantowanie prawidłowej obsługi klienta podczas dokonywania rezerwacji w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym związanych oraz o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu. Będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie bazy danych dotyczących aktualnych i przyszłych rezerwacji w hotelu.

Wymagania wobec kandydatów: 

  • wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem,
  • praktyczna znajomość oprogramowania Windows,
  • komunikatywność - umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
  • opanowanie i determinacja w dążeniu do celu,
  • umiejętności sprzedażowo-negocjacyjne,
  • zdolność do harmonijnej pracy w warunkach stresu,
  • wysoki poziom kultury osobistej.

Oferujemy:

  • pracę w profesjonalnym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce
    oraz w Środkowo-Wschodniej Europie,
  • szereg benefitów socjalnych, w tym prywatną opiekę medyczną.


Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Orbis S.A., spółki zależne oraz spółki powiązane kapitałowo z Orbis S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Brackiej 16 (zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. W przypadku braku zgody, prosimy nie klikać tego przycisku.