Podobne oferty pracy


Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Do obsługi sklepu internetowego poszukujemy kandydatów do pracy.


Pracownik sklepu internetowego

Miejsce pracy: Warszawa

Do zadań na tym stanowisku należy:

  • dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
  • telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!)
  • informowanie klientów o produktach i ich dostępności
  • informowanie o statusie zamówienia
  • rozpatrywanie reklamacji Klientów

Od Kandydatów oczekujemy:

  • doskonałej znajomość języka polskiego
  • profesjonalizmu i wysokiego poziomu kultury osobistej
  • komunikatywności
  • znajomość programów Word, Excel, Outlook
  • umiejętności pracy w zespole
  • empatii
  • zdolność przyjmowania odpowiedzialności za działania
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

W zamian oferujemy:

  • ciekawą pracę
  • samodzielność w działaniu
  • atrakcyjne wynagrodzenie 16 zł/h
  • dodatkowe benefity
  • biuro w centrum Warszawy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku


 Aplikuj teraz 

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Poznaj stanowisko: Pracownik Działu Obsługi Klienta

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Twoja aplikacja została przekazana pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl