Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Prezes Zarządu Wielkopolskie
Prezes Zarządu - Dyrektor Zarządzający

Prezes Zarządu - Dyrektor Zarządzający

MPT Pik Grzegorz Kasprowicz Piotr Kasprowicz Błażej Pawłowski Spółka Jawna,
wielkopolskie
praca stacjonarna
4196 dni temu

Ogłoszenie numer: 247050, z dnia 2012-11-26

Spółka koordynująca działania sieci sklepów spożywczych na terenie Wielkopolski
w związku z rozwojem swej struktury poszukuje kandydatów na stanowiska:

Prezes Zarządu - Dyrektor Zarządzający

Miejsce pracy: wielkopolskie

Nr Ref.: PIK/003/12

 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe,
  • Staż pracy: min 5 lat na stanowisku kierowniczym w strukturach sprzedażowych (najlepiej w sieciach detalicznych),
  • Doświadczenie w tworzeniu strategii rozwoju firmy,
  • Znajomość prawnych i finansowych zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego,
  • Znajomość lokalnego rynku FMCG,
  • Umiejętność realizowania zadań pod silną presją czasu i odporność na stres,
  • Umiejętności analityczne,
  • Znajomość pakietu MS OFFICE,
  • Prawo jazdy kat B.

Oferujemy

  • Dającą satysfakcję pracę oraz odpowiedni dla oferowanego stanowiska pakiet wynagrodzenia.
  • Samochód służbowy
  • Laptop

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Medea Health   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...