Do Twoich obowiązków będzie należało wsparcie klienta w ramach dostarczanych usług, aktywne wsparcie Project Managerów w doborze alokacji specjalistów IT w projektach, bieżące monitorowanie zaangażowania specjalistów w projekty, aktualizacja informacji dotyczących realizowanych projektów, w tym m.in.: nowych zleceń, zmian projektowych, końca zamówień, odpowiedzialność za przygotowanie zamówień, dokumentacji i/lub umów z Klientami, rozliczanie zleceń, w tym: tworzenie zestawień ewidencji czasu pracy do fakturowania oraz przekazanie danych do działu finansów, przygotowywanie raportów i zestawień projektowych i alokacyjnych dla Project Managerów oraz działu sprzedaży, ścisła współpraca m.in. z Project Managerami, działem finansów oraz działem sprzedaży.
Czego potrzebujesz, by stać się Project Coordinator?
#mustknow
- Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, zarządzanie, finanse lub pokrewne)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zakresie tworzenia raportów i analiz
- MS Excel – bardzo dobra znajomość
#nicetohave
- Znajomość zagadnień IT
- Doświadczenie pracy w firmie IT
#softskills
- Umiejętność logicznego
i analitycznego myślenia - Doskonała organizacja pracy własnej
- Dokładność, skrupulatność, systematyczność w realizacji powierzonych zadań
- Umiejętności interpersonalne
- Współpraca
- Jęz. Angielski – dobry
- Silny kompetencyjnie zespół + szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Elastyczne godziny pracy + nowoczesne biuro + karnet sportowy + pakiet medyczny + ubezpieczenie grupowe
- Niepowtarzalna atmosfera + wyjazdy i spotkania integracyjne