kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 godz.
Miejsce pracy: Poznań, Warszawa, woj. śląskie Opis stanowiska: zarządzanie inwestycją zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przyjętą specyfikacją techniczną, koordynacja pracy sił własnych i podwykonawców wszystkich branż, nadzór nad realizacją prac na budowie pod względem jakości...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC; przygotowywanie dokumentacji...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Kierowanie projektem budowlanym zgodnie z prawem i specyfikacją techniczną, Koordynacja personelu i współpraca z podwykonawcami, Monitorowanie jakości i terminów prac budowlanych, Nadzór nad pracami projektowymi, Dbanie o BHP na budowie, Analiza harmonogramu i postępów...
Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy; Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów; Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym; Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa budowlanego,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Location: hybrid/Wroclaw or remotely/Poland Responsibilities include: Coordination and delivery of a project on time, within budget, with required quality and within scope. This includes planning and designing of project, ensuring allocation of resources, controlling and monitoring the progress,...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Zakres obowiązków: Koordynacja prac projektowych, Koordynacja i nadzór nad: opracowaniem dokumentacji projektowej, uzyskaniem zatwierdzeń dokumentacji przez inwestora; realizacją prac w wyznaczonym budżecie i terminie, Nadzór nad poprawnością rozwiązań technicznych, Nadzór oraz...
Jako Ekspert w naszym zespole będziesz: modelował i wdrażał w organizacji procesy wg metodologii ITIL, kontrolował przebieg procesów na podstawie wypracowanych KPI, określał standardy działań naprawczych wynikające z procesu Problem Management, monitorował postęp realizacji rekomendacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
Opis stanowiska: Tworzenie modeli BIM do celów handlowych i przetargowych, w oparciu o dokumentację 2D oraz tworzenie zestawień ilościowych na podstawie opracowanego modelu; Tworzenie i aktualizacja bibliotek BIM; Współpraca z zespołem przy projektach opracowywanych w technologii BIM;...
Manpower® is the global leader in contingent and permanent recruitment workforce solutions. We provide the agility businesses need with a continuum of staffing solutions. By leveraging our trusted brand, we have built a deeper talent pool to provide our clients access to the people they need, faster. We effectively assess and develop skills, keeping our associates ahead of the curve, so they can get the job done each time, every time.
Project Manager with English/German/French
Workplace: Katowice
Nr Ref.: PM/097/GBE
Job Description
This role is responsible for leading a project team in delivering a solution to the customer using the appropriate business measurements and terms and conditions for the project according to the project charter, project agreement or contract. Employees in this position have overall performance responsibility for managing scope, cost, schedule, and contractual deliverables, which includes applying techniques for planning, tracking, change control, and risk management. They are responsible for managing all project resources, including subcontractors, and for establishing an effective communication plan with the project team and the customer. They provide day to day direction to the project team and regular project status to the customer.
Requirements
1-3 years Project Management experience will be an advantage
Fluent English
Fluent knowledge of another language: German/French - will be an advantage
Team management experience
Strong customer service skills
ITIL Service Management qualification (as a plus)
Ability to work in a dynamic and multicultural environment
Positive and professional attitude
Offer
Trainings and certifications
Private medical package and insurance package
Multisport Card
Working on international projects in multiculturalteams
Free language classes
Competitive salary
If you are interested in this offer please send your application by clicking Apply button.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 godz.
Miejsce pracy: Poznań, Warszawa, woj. śląskie Opis stanowiska: zarządzanie inwestycją zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przyjętą specyfikacją techniczną, koordynacja pracy sił własnych i podwykonawców wszystkich branż, nadzór nad realizacją prac na budowie pod względem jakości...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC; przygotowywanie dokumentacji...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Kierowanie projektem budowlanym zgodnie z prawem i specyfikacją techniczną, Koordynacja personelu i współpraca z podwykonawcami, Monitorowanie jakości i terminów prac budowlanych, Nadzór nad pracami projektowymi, Dbanie o BHP na budowie, Analiza harmonogramu i postępów...
Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy; Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów; Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym; Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa budowlanego,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Location: hybrid/Wroclaw or remotely/Poland Responsibilities include: Coordination and delivery of a project on time, within budget, with required quality and within scope. This includes planning and designing of project, ensuring allocation of resources, controlling and monitoring the progress,...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Zakres obowiązków: Koordynacja prac projektowych, Koordynacja i nadzór nad: opracowaniem dokumentacji projektowej, uzyskaniem zatwierdzeń dokumentacji przez inwestora; realizacją prac w wyznaczonym budżecie i terminie, Nadzór nad poprawnością rozwiązań technicznych, Nadzór oraz...
Jako Ekspert w naszym zespole będziesz: modelował i wdrażał w organizacji procesy wg metodologii ITIL, kontrolował przebieg procesów na podstawie wypracowanych KPI, określał standardy działań naprawczych wynikające z procesu Problem Management, monitorował postęp realizacji rekomendacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współpraca z Zakładami Linii Kolejowych w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, weryfikacja wniosków i projektów uchwał na posiedzenia organów Spółki, koordynowanie procesu ich uzgadniania oraz kierowanie na posiedzenia organów Spółki,...
Opis stanowiska: Tworzenie modeli BIM do celów handlowych i przetargowych, w oparciu o dokumentację 2D oraz tworzenie zestawień ilościowych na podstawie opracowanego modelu; Tworzenie i aktualizacja bibliotek BIM; Współpraca z zespołem przy projektach opracowywanych w technologii BIM;...