100% remotely or in our office: Warszawa, Kraków B2B: 12000 - 15000 zł + VAT Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji projektowej; Nadzór nad przydzielonymi projektami; Opracowywanie oraz uzgodnienie harmonogramu prac realizowanych projektów; Organizowanie spotkań projektowych; Udział we wszystkich stadiach projektu; Planowanie, przygotowanie i realizacja prac...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji projektowej; Nadzór nad przydzielonymi projektami; Opracowywanie oraz uzgodnienie harmonogramu prac realizowanych projektów; Organizowanie spotkań projektowych; Udział we wszystkich stadiach projektu; Planowanie, przygotowanie i realizacja prac...
Opis stanowiska: Utrzymanie infrastruktury technicznej istniejących obiektów zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego, Realizacja harmonogramu przeglądów, Nadzór nad prowadzoną dokumentacją techniczną i książką obiektów, Nadzór nad realizacją inwestycji, Przygotowywanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Opracowanie Planu Kontroli Jakości oraz powiązanych procedur jakościowych / dostosowywanie ich do wymogów projektu; Egzekwowanie od wykonawców realizacji wymagań technicznych i programu jakości; Organizowanie i ustalanie różnorodnych priorytetów i zadań w skuteczny i terminowy...
You will be one of the key members driving value-added for Clients and supporting practice dynamic growth. Your future role: Lead and manage client engagements in debt advisory and restructuring services, ensuring high-quality delivery and client satisfaction, Provide expert advice on new financing,...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrola budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami, Prowadzenie narad i kontakt z uczestnikami procesu inwestycyjnego, Nadzorowanie procesu uzyskiwania pozwoleń od...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrolę budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami oraz dokonywanie rozliczeń finansowych za wykonane roboty, Prowadzenie narad i kontakty z uczestnikami procesu...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
100% remotely or in our office: Warszawa, Kraków B2B: 12000 - 15000 zł + VAT Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji projektowej; Nadzór nad przydzielonymi projektami; Opracowywanie oraz uzgodnienie harmonogramu prac realizowanych projektów; Organizowanie spotkań projektowych; Udział we wszystkich stadiach projektu; Planowanie, przygotowanie i realizacja prac...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji projektowej; Nadzór nad przydzielonymi projektami; Opracowywanie oraz uzgodnienie harmonogramu prac realizowanych projektów; Organizowanie spotkań projektowych; Udział we wszystkich stadiach projektu; Planowanie, przygotowanie i realizacja prac...
Opis stanowiska: Utrzymanie infrastruktury technicznej istniejących obiektów zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego, Realizacja harmonogramu przeglądów, Nadzór nad prowadzoną dokumentacją techniczną i książką obiektów, Nadzór nad realizacją inwestycji, Przygotowywanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Opracowanie Planu Kontroli Jakości oraz powiązanych procedur jakościowych / dostosowywanie ich do wymogów projektu; Egzekwowanie od wykonawców realizacji wymagań technicznych i programu jakości; Organizowanie i ustalanie różnorodnych priorytetów i zadań w skuteczny i terminowy...
You will be one of the key members driving value-added for Clients and supporting practice dynamic growth. Your future role: Lead and manage client engagements in debt advisory and restructuring services, ensuring high-quality delivery and client satisfaction, Provide expert advice on new financing,...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrola budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami, Prowadzenie narad i kontakt z uczestnikami procesu inwestycyjnego, Nadzorowanie procesu uzyskiwania pozwoleń od...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrolę budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami oraz dokonywanie rozliczeń finansowych za wykonane roboty, Prowadzenie narad i kontakty z uczestnikami procesu...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.