POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W SZCZECINIE
NA STANOWISKO:
Przedstawiciel Firmy ds. HoReCa
Wymagania:
- min. wykształcenie średnie, preferowane gastronomiczne
- udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży HORECA
- znajomość zachodniopomorskiego rynku gastronomicznego
- - umiejętność dobrej organizacji pracy
- umiejętność analizy danych,
- umiejętności negocjacyjne
- znajomość obsługi komputera ( pakiet MS OFFICE)
- zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy
- dyspozycyjność
- prawo jazdy kat. B
- posiadanie pracowniczej książeczki zdrowia (Sanepid).
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.
- narzędzia pracy takie jak samochód i telefon służbowy
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/ kopercie: „HORECA SZCZECIN_A”.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.