Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta, jednego z czterech największych koncernów tytoniowych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
• Realizacja planów sprzedaży na podległym terenie oraz dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów,
• Nawiązanie nowych oraz podtrzymywanie obecnych relacji z Klientami,
• Zbieranie zamówień od Klientów,
• Regularne wizyty u Klientów,
• Rozwój podległego rynku i budowanie długotrwałych relacji z klientami,
• Planowanie, implementacja oraz monitorowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż.
Wymagania:
• Dyspozycyjność do pracy mobilnej na terenie takich miejscowości jak: Stargard, Choszczno, Kalisz Pomorski, Strzelce Krajeńskie,
• Mile widziane doświadczenie handlowe,
• Wykształcenie minimum średnie,
• Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów biznesowych,
• Znajomość lokalnego rynku detalicznego oraz topografii powierzonego terenu,
• Czynne prawo jazdy kat. B,
• Motywacja oraz zaangażowanie do pracy,
• Znajomość programu MS Office.
Oferujemy:
• Współpracę z firmą o światowym zasięgu,
• Samodzielną i ciekawą pracę w profesjonalnym, dynamicznym zespole,
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premię,
• Opiekę i merytoryczne wsparcie w pierwszych miesiącach pracy,
• Niezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, tablet),
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.