- Ogłoszenie nr: 169268
- Data ukazania się ogłoszenia: 06 maja 2015 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- radca prawny
- do spraw obsługi i pomocy prawnej
- w Zespole Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.3
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- reprezentowanie Komendanta Stołecznego Policji i Komendy Stołecznej Policji w postępowaniach administracyjnych, sądowych, przed innymi organami orzekającymi w ramach zastępstwa procesowego,
- sporządzanie opinii prawnych oraz udzielanie porad i konsultacji prawnych,
- opiniowanie projektów aktów prawnych Komendanta Stołecznego Policji,
- opiniowanie projektów umów,
- sporządzanie sprawozdań o stanie prowadzonych spraw sądowych i administracyjnych,
- uczestniczenie w organizowanych zajęciach w ramach doskonalenia zawodowego dotyczących nowelizowanych przepisów prawnych oraz eliminowania nieprawidłowości,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- stres.
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przy oświetleniu mieszanym,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia Radcy Prawnego potwierdzone wpisem na listę Radców Prawnych,
- umiejętności: prowadzenia rozmów i negocjacji, argumentacji, analizy i syntezy informacji, pracy w zespole,
- umiejętności redakcyjne,
- wysokie umiejętności interpersonalne.
- 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku radcy prawnego w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów