Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa-Mokotów
Real Time Analyst z językiem angielskim

Real Time Analyst z językiem angielskim

Foundever
Warszawa, Mokotów
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna / hybrydowa
135 dni temu

O nas: Foundever™ to światowy lider w branży doświadczeń klienta (CX). Z 170 000 pracownikami na całym świecie jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za najlepsze doświadczenia dla ponad 750 wiodących marek i firm cyfrowych. Nasze innowacyjne rozwiązania CX, technologia i doświadczenie są projektowane w celu wsparcia potrzeb operacyjnych naszych klientów i dostarczenia bezproblemowego doświadczenia klientom w chwilach, które mają znaczenie.

Real Time Analyst z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

Twoje obowiązki będą obejmować:

✅ Monitorowanie wyników w czasie rzeczywistym, wyników agentów i kluczowych wskaźników wydajności (KPI), ze szczególnym uwzględnieniem poziomów satysfakcji klienta.

✅ Nadzorowanie obecności pracowników, przestrzegania zasad obowiązujących na terenie siedziby projektu.

✅ Skuteczne współpracowanie z działem zarządzania projektem, dostarczanie wszechstronnych informacji zwrotnych dotyczących operacji, doświadczeń agentów i KPI.

✅ Generowanie codziennych, dwutygodniowych i miesięcznych raportów wewnętrznych lub według potrzeb projektu.

✅ Identyfikacja możliwości poprawy i opracowywanie strategii doskonalenia procesów i usług.

✅ Analiza trendów w celu ułatwienia informowanego alokowania zasobów.

✅ Wykazywanie poczucia pilności i podejmowanie odpowiednich działań w zarządzaniu napływem zadań, zwłaszcza w godzinach szczytu.

✅ Wykorzystywanie baz danych do wprowadzania danych w czasie rzeczywistym i analizy predykcyjnej.

✅ Ścisła współpraca z zespołem operacyjnym w celu analizy i doskonalenia procesów dostarczania.

 

Co umożliwi Ci sukces:

  • Język: Biegła znajomość angielskiego (C1) i polskiego (poziom C1).
  • Doświadczenie: Doceniamy doświadczenie w obszarze obsługi klienta, ale z przyjemnością zapewnimy szkolenie, jeśli jesteś nowy w tej dziedzinie.
  • Znajomość MS Office i Excela jest konieczna. Znajomość VBA w Excelu będzie dodatkowym atutem.
  • Dostępność: Szukamy osoby dostępnej na różne zmiany (między 7:00 a 19:00).
  • Edukacja: Preferowane tło techniczne; zaawansowane umiejętności komputerowe są plusem. Świetnie, jeśli jesteś studentem 3. lub 4. roku studiów.
  • Osobowość: Jesteś entuzjastyczna/entuzjastyczny i zmotywowana/zmotywowany, z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.

 

Warunki zatrudnienia:

  • Umowa zlecenie lub umowa o pracę;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Praca z biura w Mokotowie w Warszawie.

 

Co jeszcze może być dla Ciebie ważne:

  • Program Poleceń Pracowniczych.
  • Subsydia na kartę Multisport.
  • Wsparcie psychologiczne: Priorytetem jest Twoje dobre samopoczucie, oferujemy pomoc w sytuacjach zwiększonego stresu, zapewniając większą pewność siebie i komfort psychiczny.
  • Wsparcie mentora: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentora, aby zapewnić płynny i bezstresowy proces adaptacji do projektu.
  • Darmowa, świeżo parzona herbata i kawa, kiedy tylko chcesz.
  • Strefa relaksu z stołem do ping-ponga, piłkarzykami, letnim tarasem i kuchnią.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.