Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: RecPB/06/2016
- Receiving and directing calls or information;
- Receiving visitors to the company and directing them to the right employees;
- Administering incoming & outgoing correspondence;
- Take care of meeting room's schedule;
- Updating contact list;
- Supporting the preparation of documents and presentations: typing, binding, copying and distributing;
- Organizing lunches;
- Organizing and cleaning kitchen and conference rooms before and after meetings;
- Performing additional office tasks.
- Knowledge of Windows environment;
- English language competency;
- Receptionist or assistant experience.
- Strong sense of responsibility, reliability, honesty & loyalty;
- Ability to work under time pressure and stress (emotional stability);
- Positive attitude and good contact with people;
- Patience, tolerance and good sense of humor;
- Communication and negotiation skills;
- Very good planning and organizing skills;
- Ability to work individually or in a team;
- Efficiency, creativity, initiative and self-motivation;
- Able to deal with several demands at once.