Recepcjonista/tka - Audytor Nocny
pl / en

Poznaj stanowisko: Recepcjonistka

Recepcjonistka to osoba, która obsługuje linię telefoniczną, udziela należytych informacji, melduje gości, przydziela pokoje, przyjmuje rezerwację, obsługuje korespondencję, prowadzi rachunki związane z pobytem gości, zarządza stanem wolnych pokoi, a także kseruje, wysyła faksy. Praca recepcjonisty polega na świadczeniu i sprzedaży usług, m.in.: w hotelu, motelu, pensjonacie, schronisku. ...

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

dolnośląskie, Wrocław
Polecamy

2016-06-22

Gastronomia / Catering, Turystyka / Hotelarstwo

dolnośląskie, Wrocław

2016-06-22

Gastronomia / Catering, Turystyka / Hotelarstwo

dolnośląskie, Wrocław

2016-06-22

Gastronomia / Catering, Turystyka / Hotelarstwo

dolnośląskie, Wrocław

wczoraj

Administracja biurowa, Kadra zarządzająca

dolnośląskie, Wrocław

Recepcjonista/tka - Audytor Nocny- Ogłoszenie archiwalne

Praca Orbis S.A. / Administracja biurowa / Kontrola jakości / Turystyka / Hotelarstwo / dolnośląskie / Wrocław


Grupa Hotelowa Orbisto największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget.Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. 

 

Do Hotelu:

Sofitel Wrocław Old Town


poszukujemy kandydatów/ek na stanowisko:


Recepcjonista/tka - Audytor Nocny
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: NA/SWOT/0116


Opis stanowiska:


Recepcjonista- Audytor Nocny będzie odpowiedzialny/a za weryfikację i uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie recepcyjnym i gastronomicznym, zamykanie i rozliczanie doby hotelowej w systemie recepcyjnym i gastronomicznym, sporządzanie i analizę wymaganych raportów i sprawozdań oraz za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu klienta w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, niezbędnych formalnościach oraz usługach dodatkowych świadczonych przez hotel. 


Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie kierunkowe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • rozwinięte zdolności interpersonalne
  • dyspozycyjność wynikająca z pracy w godzinach nocnych
  • zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
  • umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość systemu rezerwacyjnego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pracę w profesjonalnym zespole
  • szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce
  • szereg benefitów socjalnych, w tym prywatną opiekę zdrowotną, kartę Multisport


Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Orbis S.A., spółki zależne oraz spółki powiązane kapitałowo z Orbis S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Brackiej 16 (zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. W przypadku braku zgody, prosimy nie klikać tego przycisku.