Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta międzynarodowego i globalnego lidera, z główną siedzibą we Francji, w dziedzinie konstruowania rurociągów przemysłowych oraz dostawy rozwiązań technologicznych i technicznych, urządzeń i instalacji procesowych w branżach kosmetycznej, farmaceutycznej, spożywczej, chemicznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy sekretariatu, w tym:
- Bieżąca korespondencja wychodząca i przychodząca
- Rejestrowanie (ewidencja zakupowych faktur VAT)
- Zamawiania kuriera, obsługa poczty
- Koordynacja przepływu dokumentów, dystrybucja
- Obsługa recepcji - odbieranie telefonów, skanowanie dokumentów
- Obsługa sal konferencyjnych
- Nadzór nad dokumentacją firmową i sprzętem biurowym
- Zamawianie materiałów biurowych i spożywczych
- Tłumaczenia dokumentów
- Organizacja podróży służbowych - zakupy biletów, rezerwacja hoteli i mieszkań oraz weryfikacja kosztów z tym związanych
Wymagania:
- Wykształcenie : minimum średnie
- Dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) i francuskiego (mile widziany)
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
- Samodzielność, inicjatywa, kreatywność
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy, odpowiedzialność
- Dobra komunikacja z ludźmi
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w międzynarodowych środowisku i bardzo przyjaznej atmosferze